Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

03 Julai 2010

Uruguay VS Ghana,Dari Hampir Kalah menjadi Menang

Semalam sapa tengok Uruguay vs Ghana,kesian Ghana,dah hampir hampir layak nak pergi kepusingan seterusnya.Ghana mendahului 1-0 pada minit ke 45 sebelum Forlan menyamakan kedudukan menerusi sepakan percuma minit ke 54.....Kemuncak permainan,dah hampir masa tamat ekstra time,Ghana dapat peluang terbaik,hampir gol,tapi Luis Suarez dengan sengaja menggunakan tangan mengelakkan bola dari masuk kedalam goal,and dah tentulah dia kena kad merah.Pengadil menunjukkan ke tempat penalti dan star Ghana,Asamoah Gyan mengambilnya tanpa muka bersalah,muka pun nmpk cam gian sngt nk gol,sesuaila ngan nama dia.Tapi endingnya,sad story sungguh buat Ghana,sepakan Gyan kena palang gol,dan akhirnya penentuan menerusi penalti shot out :Uruguay 4-2 Ghana,dan Ghana out.......Uruguay ke pusingan seterusnya,tahniah buat Luis Suarez yng menjadi hero wlaupun kau kena kad merah^^

Bro MatGian,brng yng kau nk ada dlm baju aku cpt amek
Yela,tp biar aku bebuat sedih,kang kantoi...
(P/S:Sesaja je aku tulis..........)

2 ulasan

mohon perkongsian..
bukan terkena tiang,tapi palang gol..
(^__^)

tapi aku tak suka perbuatan suarez tu..
(>_<)

Reply

TQ Mohd Syafri,jap lagi saya betulkan :)Haha,nk menang pnya pasal,cam cam cara pemain bola ni XD

Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)