Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

03 Julai 2010

BRAZIL BUNGKUS


Entri ni ditulis sejurus selepas kekalahan Brazil di tangan Belanda,baru balik dari pekena mee goreng kat warung sambil tengok Game Live Brazil lawan Belanda.Adik aku belanja haha,duit aku simpan kocek je,dtng mkn free^^
First half Brazil main best,x bagi can kat Belanda,1-0 Robinho gol.Sementara menunggu second half,minum sirap sekejap.
Ok second half,Belanda dah mula dpat rentak,Robben dari Belanda betul betul buat sakit kepala pemain Brazil,Bastos yang kena jaga mamat ni,dahla laju,suka jatuh plak tu.Sneijder gol penyamaan.Ui,camna Brazil main masa kedua ni,x best cam masa pertama,diorang dah kena gol sebijik masa second half,diorang kucar kacir.Sneijder gol kemenangan.2-1 final score,Belanda menang,Brazil bungkus.

Komen adik aku:Apa yng bangcik sokong semua kalah
Komen aku:Aku nak sokong team yang aku x suka plak lepas ni,aku nk sokong Argentina.

Gol first Netherldans tu bukan gol Sneijder tapi pemain Brazil,Felipe Melo,gol sendiri,aku tengok dari jauh,aku tngok Sneijder raikan gol tu^^Lagi satu lupa,Felipe Melo ni pun kena kad marah gak haha XD

P/S:Takde lagi Kaka,CR7,kita tunggu nasib Messi plak^^

4 ulasan

another taiko has fallen =(

Reply

panas hati tengok game tu tadik..rasa nak gigit jer org2 belanda tuh...
tapi 2nd half..mmg agak hampeh lah brazil..
Argentina ke?
alamak..tengok maradona terkinja2..hilang selera..

salam kenal2...

Reply

fit,brazil dh bungkus,mee goreng xde bungkus ke?:)) :)) :))

Reply

Zam,mee goreng bungkus,lupala XD,salam kenal izzah,ala biasala coach semua camtu :),haha betul tu ayuni,Juara ngan naib Juara Perancis ngan Itali dah out awal awal,ni Brazil juara 5 kali,haha silap tahun ni Ghana kot Juara Piala dunia XD

Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)