Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

02 Julai 2010

illusion-entry pertamaku diblog Aideal Fitri

Assalamualaikum..

mesti korang sume pelikkan,kenapa owg lain lak yg post entry kat blog Aideal Fitri ni..
sebelum aku teruskan menaip,aku nk perkenalkn diri secara paling ringkas, bg spe yg blom kenal aku lg,nme pena aku zameermus,aku penulis kpd blog Aku dan Blog..yg lain2 korang leh tgk kat blog aku ea..hihihi ringkas tak?Terima kasih kepada,tuan pnye blog ni,saudara fitri coz memberi kepercayaan utk aku menulis kat blog dia ni..kira2 aku jd staff la kat sni ek fit?hehee
ok..salam perkenalan kpd reader2 blog ni,korang tgk la apa yg aku sediakn utk korang..

Cuba korang sume lihat pd titik pd kalimah ALLAH selama 10 saat dan alihkan pandangan pd dinding kosong.. lihatlah keajaibannya. ...subhanallah..
rasa sgt KAGUM dgn ilusi mata kurniaanNya ini..
amacam kawan2...subhanallah..
ok.sampai disini sajalah entry utk ari ni..bye..smoga kita brjumpa lg..
p/s:fit klo ko tgk mne yg xberkenan,ko buat je ape2 yg patut...k

2 ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)