Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

07 Julai 2010

Sepanyol Bungkus?

Haha,saja je nak buat peminat team sepanyol bengang ngan aku^^.Aku angkat german,nk tengok diorang belasah sepanyol plak,harap harap jngn main bosan dahla.Tapi aku dengar citer sotong ramalan German yang digelar paul tu angkat Sepanyol menang hehe,memang orng jerman jadikan si paul tu sotong panggang la lepas ni.Oops sebenarnya aku nk tanya apa yng korang buat sementara menunggu kul 2 pagi nk tengok bola,korang tidur dulu ke,lps tu automatik terbangun ataupun korang terbangun waktu game second half.

PS:Prediction aku German 3-1 Spain
Klose Gol Minit ke 48 ngan 75
Villa samakan kedudukan menerusi tandukan minit ke 56,gol sendiri minit 90+3
Schweistengger kad kuning,Casillas kad merah

Hahaha,jngn marah ah peminat Spain atau Casillas

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)