Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

01 Januari 2011

Special Thanks To Fafau Resto





Entri first untuk tahun 2011,ucapan terima kasih khas untuk Fafau Resto yg bagi aku present berbentuk baju T-Shirt(nnti aku ltk gambau,tunggu member send pic sbb dia pkai handset yg amek gambau jelas)Cantik baju tu,siap ada saguhati berbentuk Ladybird lg n my mom very like it haha XD.Sbb aku dpat baju ni pun sbb join contest ladybird sana sini Fafau Resto kat blog dia ni .Aku dapat tempat ketiga,sib baik aku x pat no satu atau dua,kalau tak aku dapat shawl(selendang)haha XD.Ok,tuk kontes tu,aku pertaruhkan karya agung aku yang ni,cewah hehe.

P/S:Lepas dpt present baju ni,rasa cam nak join je kontes yng bg present baju,bleh aku kumpul baju free hihi^^ kalau aku x menang,aku kacau penganjur kontes tu,so baik gi aku menang.......

P/S2:Selamat Tahun Baru 2011,apa azam korang?



Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)