Lukisan Pada Batu

9 blogger-disqus-facebook
Sebelum ni aku poskan pasal lukisan dari gula-gula getah,yang ni pulak lukisan yang dilukis kat atas batu yang terang.Hai,ada-ada jela tempat diorang ni nak melukis kan?Citer byk tak guna,jom tengok hasil kerja yang dihasilkan oleh suzichua ni:
Proses Lukisan Pada Batu:
Hmm,aku pun nak melukis atas batu gakla,haha XD



9 blogger-disqus-facebook:

chanteknyee~!!!! :X

ingtkn kucen btul td..rupenye lukisn..hehe~

Selasa, Oktober 05, 2010 11:00:00 PG comment-delete

@Khumaera Ismail Memang cantikkan?Rasanya kucing betul pun bleh tertipu XD

Selasa, Oktober 05, 2010 11:09:00 PG comment-delete

wahhh kretif bangat !

Selasa, Oktober 05, 2010 2:36:00 PTG comment-delete

cantik ssgt! and...so cute! xD

Selasa, Oktober 05, 2010 2:38:00 PTG comment-delete

@cik lover Memang kreatif^^

Selasa, Oktober 05, 2010 3:52:00 PTG comment-delete

@~Mika Darkness~ Yup,sangat cantik^^

Selasa, Oktober 05, 2010 3:52:00 PTG comment-delete

cantek!

Selasa, Oktober 05, 2010 10:00:00 PTG comment-delete

@~SukEMakAn~ Memang cantik^^

Rabu, Oktober 06, 2010 12:03:00 PG comment-delete

Wow cantik-cantik banget, keren postingnya..
terima kasih sudah berbagi..

Ahad, April 07, 2013 12:29:00 PTG comment-delete
Catat Ulasan

Copyright 2011 Tutorial Blog.
Blogger Template by Noct. Free Download Blogger Template