Sebelum ni aku poskan pasal lukisan dari gula-gula getah,yang ni pulak lukisan yang dilukis kat atas batu yang terang.Hai,ada-ada jela tempat diorang ni nak melukis kan?Citer byk tak guna,jom tengok hasil kerja yang dihasilkan oleh suzichua ni:
Proses Lukisan Pada Batu:
Hmm,aku pun nak melukis atas batu gakla,haha XD



Catat Ulasan Blogger Disqus

*Untuk meletakkan gambar,taip seperti ini diruangan komen
[img]URL imej[/img]

 
Top