Gundam Pilots

Lukisan Pada Batu

Sebelum ni aku poskan pasal lukisan dari gula-gula getah,yang ni pulak lukisan yang dilukis kat atas batu yang terang.Hai,ada-ada jela tempat diorang ni nak melukis kan?Citer byk tak guna,jom tengok hasil kerja yang dihasilkan oleh suzichua ni:
Proses Lukisan Pada Batu:
Hmm,aku pun nak melukis atas batu gakla,haha XD



9 comments:

Below are some auto preview of blogs from busuk.org.I`m not responsible for whatever contains or pictures that are shown because I dont have any control on it. Di atas adalah paparan automatik sesetengah blog dari busuk.org.Saya tidak bertanggungjawab terhadap apa2 kandungan atau gambar yang disiarkan kerana saya tidak mempunyai sebarang kawalan ke atasnya.
Dikuasakan oleh Blogger.