Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

17 Julai 2010

Terbatalnya 1 misi aku!!! vs janji my cousin...AP by me




Pada hari ni misi untuk nengok wayang movie (PREDATORS) telah dibatalkan secara tak langsung ekoran penafian untuk pergi ke MP daripada beberapa members aku...heheh...

Fitrie n adik dye memberi alasan demam si labu-labi, manakala zamzamer lak bagi alasan nak bisnez ngan famili dye...tapi, xpe...aku enjoy, dorang ni sume berhati mulia...so, tinggal aku sorang jer...takkan la aku nak nengok wayang sensorang mcm org giler n x betol...kalo ktawe pn sorg2 jer...kan x biol name nyer...

3 org serangkai tak dapat pergi bersame aku, maka aku mesej lak kat sorang awekz yang aku baru jer knal dri FACEBOOK...aku ajak dye kuar ngan aku, tapi amatlah menghampakan diriku yang sedang kempunan citer PREDATORS ni...heheh...ape lay wat, dah naseb badan mak!!!

Melepas sorang lagi, so aku teringat lak aku kat sepupu aku...Intan, name sebenar azmira...lawa orangnyer..Aku ajak kuar same ngan aku, tapi hampe gak...korang bayangkan, arini jer aku dah bpe kli hampe n FRUST taw...Menanges aku camni taw....hehehehehehe...Dye memberi respon dengan jawapan dye berada kat KL...

Tapi, dye berkate lagi dan berjanji akan kuar ngan aku pada mggu depan iaitu ari sabtu mggu depan...Yahoo!!!!!aKU dah dapat geng.....hehehehe...Sepupu aku laaa!!!!So myb aku blnje dye or dye yang akan belanje aku nanti...wahahahah...('',)

X sabo aku menanti2 sabtu depan...ngan awek tuh!!!!!



Sepupu aku!!!!!!!!

2 ulasan

Uh,Mel,yg demam akula bukan adik aku,adik aku memang tak nak pergi.

Reply

mil ana pon bkn alasan laa..mmg bisnez pon...

Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)