Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

17 Julai 2010

Isu Bowling Hanget Diperkatakan!!!




Entri kali ni aku lambat post...ni pasal men bowling semalam laaaa...Aku cukup x sangke betol aku boley dapat naib juara antara member2 aku...wahahaha....seronok tol...Sebenarnye semalam aku ade misi tersendiri...hehe...nak nengok wayang, movie PREDATORS...tapi nak jadi citer la kan, zam yang aku pikir x kan terlibat dengan aktiviti kiteorg semalam titebe jer kol aku nak dtg MP men bowling...Sebelum dye sampai MP, aku habiskanlah mase aku ngan member...Fitrie and Miji dengan merayau-rayau kedai enset, ngok Bluetooth Headset...Bukan maen lame aku tggu bro tu nak on kan blutooth tuh!!!!Bengang sebenarnye aku time tu....eeeeeeiiiiiii!!!!!!!!



Tunggu punyer tunggu, zam sampai dalam kol 4.30...So, kteorg g karok dulu...haaa, amek ko 5 lagu dulu...Antaranya lagu Isabella 98, Yang Pernah n tah lagu pe tah dak zam bawak...hehehehe...x cukup ngan 5 token, tambah lagi 3 token pastuh..Dalam 3 token yang terakhir tu, aku diajak berduet lagu 'Kembali Pulang' yang telah dipopularkan oleh Kangen Band ngan Miji....Miji lah yang pilih lagu tuh...Taw laa sore ko sedap Miji, hehehe....Peh, bukan maen jiwang lagi...Salut bro!!!!!Dan yang last skali, x silap aku lagu It's my life ( Bon Jovi ) lagu fabret aku....wahahahaha ('',)...



Ok, kiter citer pasal bowling lak ok...Aku n member2 men kat MP..
Ari kamis la time ni, sorang RM4.50 jer...ok la tuh...Dah bayar jer, masing2 amek tempat..Ikut turn drop bowling, ni dye :

1) Miji
2) Zack ( Zam )
3) Arel ( Aku ler... )
4) Fitrie

Peh, seronok betol campak2 bola bowling campaikan beralih tulang belakang aku...Tangan rase kebas n nak tercabut pun ade gak...Baling nyer baling, hampir nak pukul 7 malam...Barulah kiteorg dapat resultynyer...Jeng jeng jeng....ni keputusannyer...hehehe...
Fitrie tengah menyinge bceblog aku nie....wahahahaha....
Resultnyer ialah :

1st - Zack
2nd - Arel ( Aku )
3rd - Miji
4th - Fitrie




Perbezaannya ialah pada drop bowling n resultnyer 1st, 2nd and 3rd bertukar secara serta merta, manakala 4th drop bowling n resultnyer pada tampuk yang lame...Senang citer, same jer....hehehe...Fitrie mare!!!!!!!!!



Ni antara video2 time maen bowling aritu....Sape yg kalah wat care kalah k....
Zasssssssssssssss...................











2 ulasan

huk...mil yg masok longkang pon nk tunjuk ke...huhu

Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)