20 Julai 2010

Mimpiku Hanyalah 1 Mainan!!!



Pada pagi tadi, memang aku dalam kesejukan sehinggakan tak cukup selimut dan bantal untuk aku panaskan badanku ini..menggigil aku dibuai oleh kesejukan dan kedinginan embun...hehehe('',)


Ni aku nak citer pasal mimpi aku pada pagi tadi...Dalam mimpi tersebut aku telah berbalah dan berkelahi dengan salah seorang sahabat yang amat aku hormati dan kasihi...Namanya tak payah disebut...Dalam mimpiku ini aku asyik menangis dan terus menangis tak tahu apa sebabnyer aku menangis...Aku dihimpit kesunyian dan kepiluan sentiasa, kekadang rasa anak panah sebak dan terharu merobek hatiku...ceh, bahaye nih...!!!Member aku pulak dalam mimpi ni cukup ego dan dia berkata dia sesekali tidak memaafkan aku...Tapi, selepas aku bangun jer dari tidurku...aku sendiri tak faham jalan cerita mimpiku ini...Korang taw x pasal ape? coz aku tido time pagi2 lepas subuh...Selalunyer tidor selepas time subuh memang gerenti dapat mimpi2 yang karot dan marot...so, pasni jangan tido lepas subuh k korang...hehehe...


So, aku pun tak tahu apakah maksud di sebalik mimpiku ini...adakah ianya akan berlaku di antara aku dan sahabat-sahabatku nanti...nauzubillah!!!mimpiku ini kemungkinan tiada ending yang bagus kerana aku dikejutkan dengan suara bapaku yang memanggil "Kamil, bangun kasi kucing makan dan tolong abah angkat mangga!!!!"


Persoalannya, adakah ini akan betul2 berlaku?ahhhhhhh, aku x boley percaye kat mimpi ni...kemungkinan ade hasil disebaliknyer...


So, aku kene la cari pakar takwil mimpi seperti Nabi Yusuf a.s...apakah makna disebalik mimpiku ini?hehehehe...kerana mimpi ade 3 kategori...iaitu :

1) Dari Allah S.W.t
2) Dari Syaitan
3) Sekiranya kita menyukai seseorang ataupun sesuatu pastinyer akan terbawe2 dalam mimpi...macam la korang ade awekz ke pakwe ke...camtulah korang akan terbawak2 dalam mimpi....hehehehe...Abessssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!



Tetapi sampai sekarang ianya memberi kesan kepada diriku ini...aku hanya berdoa agar dijauhkan perkara ini benar2 akan berlaku...x mau!x mau!x mau!

AP by me....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Follow by Email