04 Julai 2010

Kucing Bertuah?

Hari ni aku nak bercerita mengenai kucing,pasal kat rumah aku,kucing warna oren entah dari mana melahirkan anak kat situ,ada tiga ekor anak dia,belum pecah mata lagi.Mak aku cakap bapak kucing tu ada datang perhatikan anak dia,lepas tu mak aku cakap bapak kucing ni perhati kalau ada anak dia merupakan kucing bertuah,dia akan makan,ui?,sebab tak nak bagi tuah kucing pergi kat tuan dia,tak tahula aku betul ke tak cakap mak aku tu,tapi aku bukan tuan kucing ni tau,entah dari mana datang,tumpang beranak kat rumah aku.Setahu aku,kalau kita jumpa kucing bulat warna biru barulah bertuah,sebab kucing tu boleh keluarkan cam cam alat ajaib dari poket dia,haha,an an dorae ma mon,merepek betullah kau ni Aideal^^.


Sekadar gambar perhiasan

4 ulasan:

  1. hahahahaha yg mn bertuah tue?????????????

    BalasPadam
  2. Mmg bertuah pun..sebab diorang comel. Bapak dia jeles...sebab tu dia nk mkn anak dia.

    BalasPadam
  3. Hehe,agak agaknya camtula mai.marshmallow XD

    BalasPadam

Follow by Email