Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

15 Mei 2010

Teknologi Robot di Jepun





Jepun kita semua tahu memang negara yang maju dan berteknologi betul tak,Korang tahu apa yang aku paling kagum ngan negara Jepun ni,buatan robot diaorang.Robot yang diorang buat dah hampir sebijik cam manusia betul.Korang tahu apa tu asimo kan,robot yang boleh buat macam-macam,dan harga dia pun mengancam gakla.Aku dah tengok robot kat jepun,ada robot pembantu rumah,robot tukang masak,robot pandai main biola ngan kiub rubik pun ada,pergh memang canggihla,kenapa Malaysia tak buat camtu ek?Tapi kalau semuanya robot,apa akan jadi nanti,salah satunya,kerja akan semakin berkuranganla ataupun robot akan memberontak,haha aku terpengaruh citer A.I(Artificial Intelligence)so aku pun terpaksala jadi hero yang menyelamatkan dunia ni muahahaha.Tapi serius cakap aku memang teringin nak memiliki satu robot cam Asimo tu hehe.

Robot Sebagai Penyambut Tetamu


Asimo,robot yang bolh buat macam macam


Robot Boleh Main Violin


Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)