Teknologi Robot di Jepun





Jepun kita semua tahu memang negara yang maju dan berteknologi betul tak,Korang tahu apa yang aku paling kagum ngan negara Jepun ni,buatan robot diaorang.Robot yang diorang buat dah hampir sebijik cam manusia betul.Korang tahu apa tu asimo kan,robot yang boleh buat macam-macam,dan harga dia pun mengancam gakla.Aku dah tengok robot kat jepun,ada robot pembantu rumah,robot tukang masak,robot pandai main biola ngan kiub rubik pun ada,pergh memang canggihla,kenapa Malaysia tak buat camtu ek?Tapi kalau semuanya robot,apa akan jadi nanti,salah satunya,kerja akan semakin berkuranganla ataupun robot akan memberontak,haha aku terpengaruh citer A.I(Artificial Intelligence)so aku pun terpaksala jadi hero yang menyelamatkan dunia ni muahahaha.Tapi serius cakap aku memang teringin nak memiliki satu robot cam Asimo tu hehe.

Robot Sebagai Penyambut Tetamu
video

Asimo,robot yang bolh buat macam macam
video

Robot Boleh Main Violin
video

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KOLONEL SANDERS-PENGASAS KFC

Blog Tutorial:Aneka Gambar Untuk Header Bertukar-Tukar