Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

17 Mei 2010

Blog aku berwajah baru


Akhirnya setelah aku asyik bereksperimen ngan beberapa template sebelum ini,akhirnya aku berjaya gak dapatkan template yang agak sesuai ngan jiwa aku.Sebuah blog yang bagi aku agak kemas berbanding yng sebelumnya.Pada mulanya aku ingat nak pakai tiga column tp aku tengok mcm tak berapa kena,lgpun apa aku nk buat ngan tiga column,so aku settle ngan dua column je,tk skit kepala nk letak apa.Blog ni juga adalah lebih laju dari yng sebelumnya walaupun takdela laju manapun.Aku bubuh bnyk javascript nmun masih ok.Pada blog percubaan yng aku buat,ia agak lembab dan kadang-kadang tak dapat loading,so aku terpaksa modify beberapa bhgn so skrng aku agak berpuas hatila ngan blog aku.Aku telah pun tambahkan ekstra link ngan bentuk menu yang agak menarik untuk member-member aku,yang mana korang akan aku jemput untuk posting kat blog aku,so korang patut berterima kasih kat aku kerana memberi penghormatan yang besar kat korang.Sepanjang aku buat blog ni aku cuma enjoy bab edit html je,lgpun ada kena mengena ngan course aku haha,dan korang boleh nmpk yang aku ni memang malas nak menulis entri untuk posting terbaru.Tp sekarang aku sudah berjaya mengikis kemalasan itu dan aku akan cuba menulis posting yang menyeronokkan aku,korang tak suka,lantak korang,haha,takdela,gurau je,aku amat hargai segala pandangan korang,nak bagi aku tips untu menulis pun aku akan amat berterima kasih.Okla,kepada member-member yang aku bagi invite untuk posting kat blog aku,aku harap korang takde masalah untuk posting kat blog aku.Kepada mana-mana blogger yang sudi menyumbangkan sedikit posting yang best untuk aku,beritahula aku,nanti aku send invite.Hidup blogger!!

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)