Roller-Coaster

Aku tak pernah main roller coaster sob sob .Takpe,takpe,nanti ada masa aku akan merasa gak.Agak-agaknya kalau aku naik,adakah aku akan menjerit,atau mungkinkah aku akan pengsan atau mungkinkah,aku akan rasa biasa je,entahla,so korang yang pernah main rollercoaster best tak?Tapi ada satu benda yang buat aku risau,kalau-kalau rollercoaster berhenti tngh jalan sbb kalau aku tengok citer omputih selalu ada adegan camtu.Entah kenapa aku terasa nak letak gambar roller coster ni,aku pun tak tahu,mungkin aku teringin sangat nak main roller coaster ni kot.Ni la dia antara roller coaster yang aku berminat nak naik






Yang aku pernah naik,menara taming sari ni je,pusing-pusing tak lama pun haha^^

Ulasan

  1. fuyooo. best ouh klo dapat maen roller coster camtu. confirm balik, xde suare, penat jerit. :D

    BalasPadam
  2. memang best,jangan sampai pengsan sudah XD

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KOLONEL SANDERS-PENGASAS KFC

Blog Tutorial:Aneka Gambar Untuk Header Bertukar-Tukar