Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

22 Mei 2010

D.I.Y Drop-down Label

Kat blog korang,klau korang ada letak banyak label,mesti korang nak sesuatu yang memudahkan korang letak label korang kan.Aku pun ada letak label gak,cuba gi kat bawah sekali kat blog aku,korang akan nampak aku punya label macam aku punya arkib blog.Camna aku buat?

Sebelum mula apa kata korang back-up dulu Template korang.Korang juga perlu letak widget label dulu.

1.Pergi ke layout-->Edit Html

Tekan Ctrl F,dan cari kod ni



2.Gantikan kod tersebut dengan kod ni:



3.Kalau nak letak bilangan label,selepas kod dibawah ni:



Letakkan kod ni:



Cth:Label aku yang telah ditukarkan ke menu drop-down.

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)