19 Mei 2010

Magik Mudah

2 ulasan:
 




Ahli silap mata ini dijemput khas oleh aku iaitu aku sendiri haha.Oleh kerana cikgu aku kedekut nak ajar aku magik tahap maut,mungkin takut aku mengatasi beliau maka aku diajar magik cap ayam ni je.Aku telah pun buat persembahan magik cap ayam ni kat pentas antarabangsa yang mana aku telah dicampak keluar sewaktu buat persembahan,haha korang percaya ke.Okla,aku akan letak gak video magik yang aku buat kat sini,korang tak suka lantak korang,aku punya blog,aku punya suka hahaha.Dari tadi asyik nak tergelak je aku ni,hahaha,layan.

Magik Duit Muncul Tetiba
video
Ahli Silap Mata:Aideal Fitri

Magik Duit Tetiba Hilang
video
Ahli Silap Mata:Aideal Fitri

Magik Jari Putus Cantum Balik
video
Ahli Silap Mata:Aideal Fitri

Ada lagi beberapa magik mudah yang aku tahu.Nanti aku akan cuba buat magik susah plak mcm hilangkan KLCC ke lepas tu tak muncul-muncul balik haha,adoi,gelak lagi.

2 ulasan:

  1. whoa....aideal fitri the magician..wahahaha
    aku mmg minat bab magic2 ni,,nnt aku pon nk wt magic jgk la..hehee

    BalasPadam
  2. Haha,magic simple je.Buat jngn tak buat^^

    BalasPadam

TERIMA KASIH UNTUK KOMENKOMEN TERBARU

 
© 1986. Aideal Fitri - fitri1986 Malaysian Blogger