Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

19 Mei 2010

Magik Mudah





Ahli silap mata ini dijemput khas oleh aku iaitu aku sendiri haha.Oleh kerana cikgu aku kedekut nak ajar aku magik tahap maut,mungkin takut aku mengatasi beliau maka aku diajar magik cap ayam ni je.Aku telah pun buat persembahan magik cap ayam ni kat pentas antarabangsa yang mana aku telah dicampak keluar sewaktu buat persembahan,haha korang percaya ke.Okla,aku akan letak gak video magik yang aku buat kat sini,korang tak suka lantak korang,aku punya blog,aku punya suka hahaha.Dari tadi asyik nak tergelak je aku ni,hahaha,layan.

Magik Duit Muncul Tetiba

Ahli Silap Mata:Aideal Fitri

Magik Duit Tetiba Hilang

Ahli Silap Mata:Aideal Fitri

Magik Jari Putus Cantum Balik

Ahli Silap Mata:Aideal Fitri

Ada lagi beberapa magik mudah yang aku tahu.Nanti aku akan cuba buat magik susah plak mcm hilangkan KLCC ke lepas tu tak muncul-muncul balik haha,adoi,gelak lagi.

2 ulasan

whoa....aideal fitri the magician..wahahaha
aku mmg minat bab magic2 ni,,nnt aku pon nk wt magic jgk la..hehee

Reply

Haha,magic simple je.Buat jngn tak buat^^

Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)