27 Januari 2011

Rekaan Bungkusan Yang Menarik





Bentuk rekaan bungkusan sesuatu produk dapat menarik pelanggan,terutamanya rekaan yang sangat menarik dan lain dari lain.Jadi jom kita tengok beberapa bentuk bungkusan yang menarik ni.

Kotak Jus Minuman
Kotak jus dibentuk dalam cara yang tak mengikut kebiasaan,yang dengan segera dapat menarik perhatian korang terutama jika diletak dengan kotak minuman jus yang lain.

Botol Susu Soya Mamelle
Botol susu soya,tengok pun dah tahu bentuk apa,bentuk tetek lembu.

Bungkusan Buah Segera

Botol 'Sport Drink Dumbell'
Setiap botol berat kurang 0.5kg.Lepas minum,boleh bersenam

Botol 'Silhouette'
Silhouette:Berkonsep untuk mencipta bentuk inovatif yang menawarkan geometri genggaman yang ideal

Bungkusan Susu
Ia mempamerkan kandungan produk dalam cara yang paling ringkas,melalui perkataan dan imej.

Bungkusan Air Kelapa

Botol 'Gloji'
Botol minuman yang berbentuk seperti mentol.

Kotak Jus Minuman Oleh Naoto Fukasawa
Direka oleh pereka Jepun Naoto Fukasawa yang mencipa satu siri bungkusan minuman jus yang kreatif yang kelihatan seperti buah yang terdapat di dalamnya

'Blood Bag Energy Drink'
Err,yang ni agak pelik sikitla bagi aku.........Benda ni sebenarnya adalah bungkusan minuman tenaga campuran buah bukannya darah tau....

Botol Gatorade oleh CadĂș Gomes
Botol yang berbentuk seperti huruf G

Botol 'Y Water'
Tadi botol bentuk G,ni plak bentuk Y..bentuk F takde ke....Direka dengan menjadikan kanak kanak sebagai sasaran utama.Botol yang kosong menjadi mainan seperti lego dengan penyambung,yang dikenali sebagai 'Y Knot,merupakan mainan utk kanank-kanak juga.



3 ulasan:

  1. yg mcm darah tuh ishhh seram owh nak minom..ahaha walaupon kandungan dia bukan darah ;)

    BalasPadam
  2. Whoa! Ad jg blog fsl rekaan minuman.haha. Now, I need not to worry much about my Addmaths project..hehe. Thanks, man! you're da best=)

    BalasPadam

Follow by Email