Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

01 Oktober 2010

Kunci Hilang di AEON Jaya Jusco_Satu memori


Mau x mau, aq kene amek maswe kejap untuk post memori ku ini..
Semalam aku dan member2 pergi ke Perpustakaan Negeri Melaka untuk membuat rujukan dan kajian...pastu, fitri ajak ke Jaya Jusco untuk jalan2 jer....


Jalan punye jalan, time nak balik...
aku periksa la beg aku, sekali kunci x dela...ape kes...ilang la tu, samede tercicir atau .......hihihih...


tAK GELABAH aku dibuatnyer, x balik la aq jawabnyer...hahaha...nasib bek de fitri n miji...pinjam moto dorang balik umah jap...nasib menyebelahi aku..aku masih menyimpan kunci sper moto....nasib aq sungguh baik....


So, malas nak citer panjang2...bukan best nau pun citer aq ni...aq sendiri pn nyampah nak story...patah lagi korang yang mendengar kan?????


So, konklusinyer myb kunci motor aq masuk kat dalam mangkok jamban...or tercicir kat mane2 tah....ataupun de org dah jumpe kunci aq kat motor ex5 aku tu...tapi x kene kipnap lak...ok...
thanks dengar.....

1 ulasan :

Haha,aku pun ada tulis psl ni kat blog aku XD

Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)