Followers

23 Oktober 2010

Oktober 23, 2010 - 4 comments

Jam Loceng









Hiding alarm clock/Jam Loceng Sembunyi
Ini adalah jam loceng yang suka main sembunyi-sembunyi.Apabila sampai waktu yang disetkan,jam akan menggerakkan rodanya dan bersembunyi.Yup,jam ni boleh lari.Jika korang ingin tidur skejap dan selepas 9 minit(korang boleh selaraskan waktu tidur sekejap/snooze)Jam akan menjerit dan korang tak tahu kat mana ia berada,terpaksala korang bangun mencarinya

Neverlate Alarm Clock/Jam Loceng Yang Tak Pernah Lambat

Korang boleh programkan masa bangun yang berbeza setiap minggu dengan jam ni.Waktu utk tidur sekejap(snooze)juga boleh diselaraskan.

Sfera alarm clock/Jam Loceng Sfera



 Sfera-jam loceng/radio yang digantung dekat katil korang dengan muslihat kejam yang memastikan korang bangun dari katil.Apabila sampai masa,korang cuma perlu ketuk segera untuk mendiamkannya,tapi setiap kali korang buat,ia akan naik sedikit tinggi.Selepas beberapa deringan,sfera ni akan jauh dari dapat dicapai,korang takde pilihan selain terpaksa bangun utk menutupnya


BlowFly Alarm Clock(Design Concept)

Jam ni akan terbang dan berpusing kat biilik korang,menjadi lebih dan lebih menyakitkan hati sehingga korang takde pilihan dan terpaksa bangun mengejarnya utk mematikannya.Masih lagi merupakan konsep rekaan,tapi korang nak tak jam macam ni

Laser Target Alarm Clock/Jama Loceng Sasaran Laser
Dilengkapi dengan pistol laser yang mesti ditembat tepat kat sasaran jam untuk mematikannya sesuai sebagai latihan pagi untuk memastikan korang tak mamai lepas bangun dari tidur dan sangat sesuai ntuk mereka yang menyertai sukan menembak

Perfect Sleep/Tidur Sempurna
 
Jam ni bukan untuk disettingkan bila korang nak bangun,tapi sebaliknya berapa lama korang nak tidur,haha aku suka,aku suka :)

The Puzzle Alarm Clock/Jam Loceng Teka Teki


Jam ni akan membangunkan korang dengan bunyi yang kuat dan menghidupkan kepingan teka tekinya.Bunyi loceng akan bersambung sehingga ketiga-tiga kepingan diletakkan di tempat yang sepadan.

Shape Up Alarm

Jam dumbell ni akan berbunyi sehingga korang selesai mengangkatnya sebanyak 30 kali.... sapa yang suka bersenam bolehla cari jam ni.....



4 ulasan:

menarik2...heheh...kna cri ni...heheh

ok, ak suka jam yg last sekali tu! hahaha..

I guess, I like the first one. hehe. xD

eh..kiut la jam2 ni..mane dpt??btol ke jam2 tu semua ade fungsi yang tersendiri:)

Catat Ulasan