11 Ogos 2010

Picture:Funny Food

5 ulasan:
 
Hai,selamat berpuasa kepada semua yang beragama islam,puasa jangan tak puasa tau,kecualila kalau keadaan tak mengizinkan...hah Zam,ko jngn curik-curik makan kokenat shake,tahula kokenat shake tu sedap....Ok,aku tahu korang semua sementara menunggu waktu berbuka nanti,mesti terliur pandang makanan(aku pun tak tahu apa motif korang pandang makanan tersebut XD).Ini adalah antara beberapa contoh cara yang kreatif,yang korang boleh lakukan pada makanan tersebut sementara menunggu waktu,yala nak makan tak boleh,apa kata korang buat seni hehe^^











































































P/S:Jangan Lupa Pasang Niat Puasa Ya


nawaitu souma godhin ‘an adaa i, fardhi syahri ramadhaana haadzihis sanati lillahi ta’aalaa









**Wajib berniat puasa sebelum datang waktu subuh ketika puasa wajib**


5 ulasan:

  1. huh..baru lps bace niat kali ke brpe x thu..hehe

    BalasPadam
  2. hahahha,
    kreatif lah makanan2 ni sumeeee :))

    BalasPadam
  3. smart ar...tu la fit mse xpose xmo dtg..dh pose xdpt la blanje coconut shake...:p

    BalasPadam
  4. TQ semua sebab sudi komen,wlaupun aku pos entri pasal makanan wktu bulan puasa ni haha XD.Huh Zam,sahur nanti aku nk ko hntr kokenat shake kat aku XD

    BalasPadam

TERIMA KASIH UNTUK KOMENKOMEN TERBARU

 
© 1986. Aideal Fitri - fitri1986 Malaysian Blogger