Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

03 Ogos 2010

Pencalonan Imam Tarawih Tahun 2010 -WERE NEED YOU Version



Lagi sekali nama aku telah dicalonkan sebagai imam Tarawih 2010...ahhh sudah, aku tak boleh lari lagi...AJK2 dorang siap datang umah aku mintak aku dapat kasi jawapan ya untuk ditugaskan...aku tak sangke lak kene lagi...konon nak bersare awal, tapi x dapat...

Bertambah2 popular laa aku lagi pasni...tahun 2009 ade bape org mak cik mintak aku dikahwinkan ngan anak2 pompuan dorang...kepla hotak ahhh, tahun ni tah bape orang lagi laaaa...segan siak muke aku ni, mane laaa nak letak my face...Aku bukan Ustaz, perangai pun rock2 lagi...tinggal lagi aku ni ade beberapa kelebihan dalam memimpin saf dan jemaah...tu pasal name aku diangkat lagi...Mude2 lagi aku ramai dah kenal, kekadang bile dah ramai2 ni aku jadi takut...hihihih...



I'M imam part time....wahahaha...terok aku kali ni...modal aku just sore jer macam artis2 n singer...same jer konsep nyer...tapi takpe, aku dibackup oleh beberapa imam2 lain...kemungkinan dari thailand or kemboja...BAGUS2, lagi berani aku jadinyer...

Semoga Ramadhan tahun ini aku punyer amalan lagi berganda dengan tahun2 sebelum ni...AMIN!!!!!

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)