Nice Blogger Award

Tarikh 1 Jun 2010,tarikh bersejarah bagiku kerana akhirnya aku terpilih untuk menerima award,disamping mendapat saguhati,sebuah tag.Kepada yang mengundi aku,terima kasih!




Utk mendapatkan award ni,aku kenala jawab soalan ni:

1. Apa yang bermain di fikiran anda sekarang ini ?
Macam mana nak cari lebih ramai follower dan jadikan blog lebih menarik

2. Apakah nama samaran anda ?
Aideal Fitri

3. Berika tiga (3) orang yang anda sayang ?
1. Keluarga saya
2. Motor saya(bukan orang tp tetap nak letak gak hehe)
3. Kawan-kawan yang memahami

4. Panggilan untuk si dia ?
Saya takde si dia...Si dia tu sape?

5. Hadiah yang anda impikan daripada seseorang yang istimewa ?
Takde seseorang yng istimewa,tp klau orng hdiahkan apapun,tetap suka,janji ikhlas

6. Blog manakah yang anda suka lawati ?
Semua

7. Tag kan kepada 15 orang rakan blogger anda ?

1.Zamzameer
2.Cik Arnab
3.Kiddo
4.Tok Nabe
5.Arel Hakim
6.Miji
7.Shameel
8.mama najla punya
9.white mommy
10.PuTri
11.akmar waldorf
12.adam
13.aizat media
14.noorafzan
15.aidi-safuan

Untuk nama-nama bertuah yang telah di tag kan namanya, sila dapatkan award ni dan jawab soalan diatas. Okay? Selamat menjawab dan tahniah kepada nama-nama yang tersenarai :)


Terima kasih kepada Miza Yusuf yang sudi beri award dan tag kat saya^^

Ulasan

  1. thanks a lot fit,...tp camne nk amek..ko bg tau dlu caranye nnt blik biznes aku amek..ok..^_^

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KOLONEL SANDERS-PENGASAS KFC

Blog Tutorial:Aneka Gambar Untuk Header Bertukar-Tukar