21 Jun 2010

Piala Dunia:Perancis Bermasalah

Pemain-pemain Perancis taknak berlatih pada hari Ahad slps penyerang dia orang Anelka diterajang keluar oleh Persekutuan Bola Sepak Perancis dibwah arahan jurulatih Raymond Domenech.Anelka dan Domenech dikatakan bertengkar semasa separuh masa kedua pada perlawan hari Khamis,dimana Mexico menang 2-0 ke atas Perancis.Anelka tak nak mintak maaf kat coach dia sebab dia rasa raya lambat lagi...Perancis tiba untuk latihan pada hari Ahad,dan terjadi lagi perkelahian,kali ni antara kapten Patrice evra dan pembantu jurulatih Robert Duverne menyebabkan pemain merajuk dan meninggalkan padang tanpa berlatih.Domenech yang syok tengok pertengkaran antara Evra dan Duverne,menjoinkan diri dia dan menyettlekan perkelahian tersebut,tapi lepas tu dia pula bergaduh ngan Duverne,mungkin sebab dia orang berebutkan Evra,wahaha.Duverne plak merajuk dan berjalan keluar,apada asyik merajuk je diorang ni,dan kemudian semua pemain bermesyuarat tingkap di tepi padang dan kemudian memutuskan untuk tak nak berlatih,alah malas cakap jela.Nampak gayanya Perancis aku rasa akan terkeluar dari Piala Dunia,diorang perlu menang ke atas Afrika Selatan dan mengharapkan Mexico dan Uruguay tak seri.Aku dah kata takde Zidane,Perancis hancur.....



Aku rasa nila antara perbualan yang mungkin terjadi antara Anelka dan Domenech

Domenech:Anelka,apsal ko botak,ko ingat hensem
Anelka:Nak silaukan golkeeperla
Domenech:Tapi apsal tak gol gol gak
Anelka:Takde rezeki,nak buat camna
Domenech:Ko pergi tanduk keeper tu,buat cam Zidane
Anelka:Tak mahula
Domenech:Oh kau melawan eh,meh sini aku sekel kepala kau
Anelka:Adeh,apa ni main sekel sekel kepala,meh aku tarik rambut kau
Domenech:Wah,kau usik rambut aku eh,dah ko jangan main lagi

2 ulasan:

Follow by Email