Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

10 Jun 2010

Loyal Friend Award

Award dari Qimiqa



Ok,utk memenuhi syarat mendapatkan award,aku kenala jawab soalan ni

-bosan bosan suka bwat pa?
Melukis,surf internet,baca komik
-kulit bertemu kulit, bulu bertemu bulu, arrr sedapnyer... ape jwpn dye??
???Tak tahula,buah rambutan???
-cute x owg bg award ni?
Cute,award ni memang cute :)
-Ape yang bermain di fikiran anda sekarang
Camna nak jawab soalan ni....

-tulis 23 perkara rawak wak wak ( random dem dom ) tentang diri awak(tak kisah lerr bende tuu fakta kerr angan angan kerr cita cita kerr imaginasi ker or wat so ever laa

Mak ai banyaknya
1.Nama penuh saya:Allesandro El-Aideal D'Fitri(Fakta/angan,tekala sendiri hehe)
2.Umur saya skrng 24
3.Mengumpul komik dan model kereta mini
4.Minat main chess
5.Tak suka pizza
6.Suka kokenat shake
7.Tak merokok,tak selesa bila orang merokok kat sblh
8.Selalu ingin nk bersenam,tp tak pernah buat pun
9.Saya ada lesen motor dan kereta
10.Saya nak dapatkan lesen kapal terbang wahaha
11-23 Rahsia,tak bleh citer banyak hehe

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)