Brazil,Portugal Seri

Haha,terrer aku teka,Brazil ngan Portugal mesti seri punya,kalau korang tak caya,cuba korang check entri ni,aku siap dah tulis yang Brazil ngan Portugal seri.Brazil ngan Portugal lebih kurang cam sedara mara je,malah bahasa rasmi Brazil adalah bahasa Portugis dan Portugal turut dikenali sebagai Brazil Eropah,sebab corak permainan diorang sama.Ok Mel,kau punya pasukan pilihan Brazil layak,aku punya pasukan pilihan Portugal pun layak,dak Zam punya pasukan Afrika Selatan dah lama out haha.

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KOLONEL SANDERS-PENGASAS KFC

Blog Tutorial:Aneka Gambar Untuk Header Bertukar-Tukar