26 Jun 2010

Brazil,Portugal Seri

2 ulasan:
 
Haha,terrer aku teka,Brazil ngan Portugal mesti seri punya,kalau korang tak caya,cuba korang check entri ni,aku siap dah tulis yang Brazil ngan Portugal seri.Brazil ngan Portugal lebih kurang cam sedara mara je,malah bahasa rasmi Brazil adalah bahasa Portugis dan Portugal turut dikenali sebagai Brazil Eropah,sebab corak permainan diorang sama.Ok Mel,kau punya pasukan pilihan Brazil layak,aku punya pasukan pilihan Portugal pun layak,dak Zam punya pasukan Afrika Selatan dah lama out haha.

2 ulasan:

TERIMA KASIH UNTUK KOMENKOMEN TERBARU

 
© 1986. Aideal Fitri - fitri1986 Malaysian Blogger