Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

26 Mei 2010

Tukar Background

Kalau korang perasan kat blog aku,aku ada letak menu style kan.Kat situ korang boleh tukar background ikut warna yang ada kat kotak tu,so korang boleh pilih warna yang korang suka.Aku dah tambahkan warna biru kat situ dan background warna hijau aku tukar supaya selaras ngan bakground lain.Ni preview dia...aku harap browser korang bleh support skrip tersebut,tunggu aku pnya blog loading sepnhnya,baru korng pilih kaler feveret korang ok.









Pilih kaler yang korang suka kat menu ni


!!Kalau korang klik,tetiba keluar menatang ni....

*mungkin browser korang tak support/
*korang tak tunggu blog ni loading sepenuhnya.
Tekan je button back tu,dan test skali lagi,harap jadi,sekian trima kasih^^

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)