Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

20 Mei 2010

Pantun Ciptaan Aideal

Pantun ni aku buat sendiri,yang mana aku ubah pantun lama jadi pantun cyber supaya sesuai ngan peredaran zaman,korang kalau ada idea nak tambah,tambahla haha.

Pantun Cyber Oleh Aideal

Komputer icon dekat desktop
Ambil mouse tolong klikkan
Saya budak baru belajar photoshop
Camne nak drag n drop?

Sorong mouse tarik mouse
Recyle bin dalam u-buntu
Suruh google saya google
Suruh yahoo saya tak tahu

Letak folder dekat dekat
Susahnya dokumen aku nak cari
Aku taip tak dapat dapat
Aku search search pun tak jadi

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)