Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

24 Mei 2010

Fifa World Cup 2010 South Africa

Sempena Bola Sepak Piala Dunia yang bakal berlangsung ni,maka aku selaku penulis blog berkaliber(haha)mengulas sedikit sebanyak tentang World Cup ni.Memula sekali aku kena beritahu punca Malaysia tak layak ke Piala Dunia sebab diorang tak panggil aku main.Aku boleh main semua posisi,goalkeeper,striker,buat sirap,kutip bola.Aku kalau main 1game,10biji aku score semua gol sendiri la haha.Okla,sebnrnya aku nak korang tinggalkan komen,pilih pasukan feveret korang dan sbb kenapa korang pilih pasukan tu.Aku mula dulu.Aku percaya Portugal akan mejadi juara kali ni,sebab ada Cristiano Ronaldo.Aku tengok Ronaldo sewaktu di Real Madrid,dia jadi pemain bersemangat pasukan,dan aku percaya orang pempuan tengok bola pun psal nak tengok Cristiano Ronaldo je walaupun diaorang mungkin tak brapa nak mnt bola.Pasukan yang aku rasa tak boleh pergi jauh pulak adalah Perancis,so kepada penyokong Perancis jngn marah aku,sbb aku rasa diaorang takde perancang tengah yang masih boleh menggantikan Zidane.Ok korang pula,,sila tulis Pasukan yang korang rasa juara dekat ruangan komen tu....

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)