20 April 2010

Dancing Link

2 ulasan:
 
Cuba gerakkan mouse kat gambar ni,nnti dia brgerak



cuba gerakkan mouse kat tulisan ni pula
*aideal fitri

Apa gunanya dancing link ni?Hmm...korang boleh buat menu korang cam aku buat kat menu aku yng kat sblh kanan tu,klau korang tak thu camna nak buat atau bermnt nk buat,bolehla aku postkan cara,tp klau takde sapa bermnt atau rsa tak menarik,aku malas nak postkan haha^^

2 ulasan:

TERIMA KASIH UNTUK KOMENKOMEN TERBARU

 
© 1986. Aideal Fitri - fitri1986 Malaysian Blogger