Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

19 April 2010

Aideal Menaip

Haha,layan betul tengok citer animasi how to train your dragon,citer pasal Hiccup,ayah dia ketua puak viking kat tempat dia,feymes psal terrer bunuh naga,sdngkn Hiccup plak orng kmpung dia tak suka psl tak mcm viking dn psl dia buat lwk yng membosankan.Hiccup bercita-cita nak bunuh naga psl nk orng kampung snjung dia,terutama ayah dia.Satu hari Hiccup ada peluang nk bnuh anak naga,tp tak smpai hati......ok citer banyak nnti dah jdi spoiler,tak best plak,korng tngok sndiri la Korang klau lyn animasi,tengokla,citer ni mmg best la bg aku.Aku mmng ska tngor citer animasi,sbb ada bnyk unsur komedi.Slain tu aku gak lyn citer fiksyen cam Harry Potter,filem thriller pn kkdng best gak aku tngok.Aku slalu cuba nk krg sebuah novel cam Harry Potter,smbl psng angan angan klau bleh dijadikan filem dari novel karya aku,tp apa bleh buat,tak brapa berbakat nk menulis novel la,tk bnyk idea,kkdng idea ada,tp tk thu mcm mna nk tulis dan kkdng baru tulis stngh dah rasa malas,so smpai skrng,aku cma menulis blg jela haha.Tngok dari tulisan aku yang banyak salah taip pun dah thu,ak tkde kriteria nk mnls novel,tp aku ttp mnt nk tulis novel,argh,camna ni......

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)