Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

15 April 2010

Melaka Bandar Raya Bersejarah

Hari ni Melaka Bandar Raya Bersejarah,member aku Kamil,cuti Kolej,so dia pun ajak la aku jalan gi Melaka tngok apa yng best...memula kitaorang gi JJ,sblum tu Kamil gi Bank Islam,check duit jap.Kat JJ,tempat favourite aku,comic paradisela,haha,aku memang kaki komik,bnyk dah komik aku kumpul,wlaupun bleh baca online nmun ada sstngh kmk yng takde,dan aku pun scra tak lngsung menghargai jasa mangaka(pelukis komik).Dak Kamil lak cari spek mata,baju,jam dan headphone nokia(dari haritu survey,tak beli beli pun^^.Lps gi JJ,singgah MP,lyn Karaoke la plak,terjerit-jerit orng yng menyanyi karoke kat situ,emosi sungguh :),smbl main game sniper skali......lps tu,kitorang pun plng,smsa nk plng dak Kamil nak singgah AccountSave kat Sungai Udang lalu Bertam Hulu,pergh dah la jln dia panjang,bson dan gelap lak tu..........kat account save baru dak Kamil ada beli headphone nokia,pndai tu dia mintak kurang harga...tp hrga headphone ni ngan kat MP,lg mhal kat MP,pelik,...pelik.Aku plak beli cd PS2.Sampai rumah test pasng,skali konssol PS2 aku tu aku buat hal la....argh apahal ni.....pasal dah lma tak main PS2ni,tu yang dia merajuk agaknya........arghhhh,nk kena beli PS3la pulak hehe^^ tp cd game dia mahal lah :(....

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)