Rokawa Kaede

Pelukis:Aideal Fitri

Rokawa Kaede,kalau korang minat Slam Dunk,korang tahula mengenai watak ni,tapi kalau korang minat pun mungkin korang tak dapat teka kot sebab aku sendiri rasa tak macam Rokawa pun aku lukis haha,kat bahagian kaki pun rasa macam ada yang tak kena terutamanya kasut macam tak jadi je......Lukisan ni aku lukis pada 7Mei2007,aku tak minat pun watak ni tapi kenapa aku lukis pun aku tak ingat,kat baju dia aku tulis Industri Fitri(sempena industri sannoh) bukannya shohoku,warna hijau tu kira warna rasmi pasukan akule hehe,dan F tu bermakna Fitri bukan Fila haha.Rokawa ni merupakan watak pemain bola keranjang,kuat tidur(mungkin pasal ni aku lukis agaknya) dan dia ni pemain paling handal dalam Shohoku.Bla...bla....bla....



Ulasan

  1. who like anime more than Slam Dunk, i prefer Naruto Shippuden as my reference and good comic

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KOLONEL SANDERS-PENGASAS KFC

Blog Tutorial:Aneka Gambar Untuk Header Bertukar-Tukar