Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

21 Oktober 2014

Masalah Skrin Laptop Bergegar

Aku tak tahu kenapa tapi aku buka laptop yang selalu aku pakai tiba-tiba jadi macam ni skrin dia.....bergegar dengan teruk....Aku tutup dan on balik pun sama juga jadi terpaksalah buka aku punya PC dan cuba tengok apa yang aku boleh buat melalui forum2 yang ada di internet.


Cari punya cari dan terjumpalah satu cara ni yang aku cuba buat,memula aku pergi tekan search dan type device dan kemudian klik device manager



Dekat device manager,klik display adapter dan kemudian klik uninstal Intel graphic tu(ni dia akan instal balik secara automatik apabila direstart)


Yup nampaknya menjadi....cuma apabila aku buka balik,dia jadi balik gegar tu,dan aku terpaksalah buat semula cara yang sama.

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)