Followers

18 September 2010

September 18, 2010 - No comments

Luahan Hati Aideal Fitri:Orang Yang Panjang Tangan

AMARAN:ENTRI INI HANYALAH SEKADAR LUAHAN PERASAAN AIDEAL FITRI,SILA ABAIKAN JIKA KORANG TAK NAK TERLIBAT SAMA DALAM MOOD MARAH

Orang panjang tangan.Aku paling benci orang yang jenis camni.....orang lain susah-susah nak dpatkan sesuatu,diorang boleh rampas tanpa pikir penat lelah orang lain.Aku selalu terpikir nak beli barang yang boleh kenakan orng yang panjang tangan.Aku ingat lagi aku pernah tengok citer kat NTV7,ada orang tu bengang kereta dia kena curi,lepas tu buat kereta khas,yng mana kalau ada orang cuba curi kereta tu,automatik akan kena sambar ngan api sebab kereta tu akan otomatik terbakar sekali,pergh memang bestla.....tak kisahlah kereta terbakar,asalkan dapat bakar sekali orang yang panjang tangan tersebut...aku memang suka orng yang pemikiran camni.Sepanjang hidup korang dah berapa kali korang jadi mangsa orang yng panjang tangan?memang geram kan ngan orang camni.......tahu nak senang atas kesusahan orang lain.Aku memang menyirap ngan orang jenis camni,kalau diorang mintak maaf pun,aku bubuh cukup-cukup,dan kalau ikutkan baran aku,mahu tak bernyawa orang macam ni....tapi selalunya orang jenis camni takkan nak mengaku punya dan tak pernah rasa bersalah...happy lagi adalah.PS:Harap-harap kat Malaysia,nanti adala orang yang bikin kereta atau motor ke,yang mana kalau orang cuba curi,boleh kena renjatan elektrik,kasi mampus itu pencuri....dan lagi aku kenal sorang budak nama Zamin,yang dah curik handset aku bernilai RM500(duit hasil titik peluh aku tu... :() dan duit dari beg duit aku,aku cuma nak korang sumer tolong doakan supaya budak ni sengsara dunia akhirat,makan duit haram,aku tahu memang dia yang amek.....



0 ulasan:

Catat Ulasan