06 Jun 2010

Tag yang kedua.

Tag yang kedua ni datangnya dari saudara Faizal Tauhir.Ui,dah jadi macam kerjaya pula rasanya hehe.

1. adakah anda rasa anda hot?
I`m 2 cool 2 B hot N 2 Hot 2 B cool

2.upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang?


3. cerita pasal gambar ni?
Manala aku tahu

4. kali terakhir makan piza?
Aku tak suka pizza,ko tak baca tag lepas yang aku jawab?Balik-balik pizza je yang ditanya!....sorry bro,emo sekejap hehe^^

5.lagu terakhir anda dengar?
Tak ingatla,ko cuba nyanyi sikit,mana tahu aku ingat balik....

6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?
Main chess online

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
Bang cik,Fit,Fitri,Aideal

8. tag lagi 5 orang yang nak kene tag?
Aideal_fitri
Zamzameer
Arel Hakim
*lagi dua aku tak tahu?

9. sape orang no 1 dengan anda?
Aku sendiri wahaha


10. katekan sesuatu kepade orang no 5?
Orang no 5...Zinedine Zidane?

11. no 3 ade hubungan dengan sape?
Ui,ko biar betul tanya aku soalan macam ni?Manala aku tahu...

12. bagaimana dengan orang no 2?
Apasal,ko berkenan ke?

13. kata-kata cinta kepada orang no 4?
Ko mana tahu aku bercinta ngan no 4?

14. berikan 5 fakta yang anda tahu mengenai orang yang anda tag?
Suka bergurau,senang berkawan,suka cari barang murah,lagi dua ko cari sendirila.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Follow by Email