728x90 AdSpace

Latest News

03 Jun 2010

Rumah Bawah Tanah

Semalam kita dah tengok rumah atas pokok,hari ni kita tengok rumah bawah tanah pula,jadi korang pilihla nak tinggal atas pokok ke atau nak duduk bawah tanah.

Rumah bawah tanah kat Swiss


Rumah bawah tanah kat Damascus.Camna nak masuk ek,mungkin korang kena pecahkan tingkap atau menggali lubang untuk mencari pintu masuk,hehe takdela,boleh nampak pintu tu ha...




Yang ni terletak kat Switzerland




Okla,korang dah buat keputusan nak tinggal kat mana?

P/S:Adalah dipercayai bahawa pemilik blog 'sayanakmenulis' iaitu Zameermus turut tinggal di rumah bawah tanah untuk mengelakkan diri dari membayar hutang haha.
Rumah Bawah Tanah
  • Title : Rumah Bawah Tanah
  • Posted by :
  • Date : Jun 03, 2010
  • Labels :
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

4 ulasan:

Top