Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

21 Jun 2010

Mr.Happy Award

Award dari nyna rawk,TQ TQ,so happy^^.Saya tak tahu yang mana satu award untuk saya,so ngan happynya saya amek award Mr Happy ni,betul ke,award yang lagi satu saya dah ada,jadi saya bagi orang lain haha.



M: Adakah anda happy sekarang?
Happy :)

M: Kenapa anda happy?
Sebab dapat Happy Award :)


M: Apakah benda yang boleh membuatkan anda happy?
Happy Award :)

M: Pernahkah anda menerima tag?
Pernah :)

M: Nyatakan warna yang anda suka?
Hijau :)

M: Beritahu 9 orang yang anda mahu tag??
Zamzameer
Cik Arnab
Kiddo
Tok Nabe
Arel Hakim
Miji
Shameel
Anisa Hang Tuah
Teyha is daddy's girl

M:Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag.
Zam,bila ko nak belanja aku kokenat shake hehe^^

M: Adakah anda happy dengan apa yang anda ada?
Saya happy Saya happy Arghhhhhhhhhhhhhhhh Banyak tanyala,dah dah nak tulis blog ni,arghhhhhhhhhhhhhhh,ok saya Happy^^

2 ulasan

huhuhuhuhu...
marah btol...hahahaha
anyway thanks

Reply

Happy sebenarnya tu Teyha is daddy`s girl XD

Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)