23 Jun 2010

Lawak Bangang!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:
 
Ada 2 ekor cicak di atas dinding, seekor telah di lastik oleh seorang budak lalu terjatuh...... tetapi, kenapa tiba-tiba je, cicak yang seekor tu pulak jatuh????? Sebab dia bertepuk tangan, lalu terjatuh lah kerana tak melekat kat dinding tu lagi...

adik tengok buaya berdiri ke merangkak? tentulah merangkak. kesiannya adik kena merangkak nak tengok buaya.... ????????

Ali: Ada satu Siti ni, banyak betul duit dia. cuba ko teka? Abu: Ala...Siti Nurhaliza. Ali: Salah. Abu: Abis tu sapa? Ali: Citibank.

Lumrah hidup, masa perlu tiada siapa disisi, masa kau perlu tiada siapa disisi, masa engkau sedih tiada org prihatin, masa engkau jatuh tiada siapa tolong tapi bila engkau kentut(buang angin) semua orang pandang.

kenapa cicak jatuh dari atas? sebabnya dia tepuk tangan............????

Kojek : Kajol..U selalu isi minyak kat mane.?
Kajol : Dekat Petronas, kenape.?
Kojek : Bukan kat tangki ke.?*hehehe*
Kajol : **&%&(*(?>#!..

kenapa kayu balak kena ditebang hah,,,,,,, sebab dia tak boleh dicabut, kalau boleh takyah tebanglah kan.

"Kenapa Superman pakai baju ketat??? Jawapanya : Sebabnya dia pakai baju sais "S" Ha...ha....ha lawak tak......

mengapakah penumpang teksi tidak membayar duit dahulu jawapan:kerana duit dahulu manalah laku

Ahmad, Abu dan Atan berpayung di bawah satu payung yang sangat kecil. Tapi mengapa mereka tak basah? Jawapan: Sebab hari tak hujan

dalam banyak banyak bunga...bunga ape warna hitam....bunga tayar...kuikui

DALAM BADAN ARNAB ADA BERAPA BULU.JAWAPANNYA IALAH TIADA BULU LAH.SEBAB DALAM BADAN ARNAB MANA ADA BULU.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TERIMA KASIH UNTUK KOMENKOMEN TERBARU

 
© 1986. Aideal Fitri - fitri1986 Malaysian Blogger