Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

13 April 2010

Real Madrid


Real Madrid merupakan team favourite aku,tp sjk akhir akhir ni Barcelona smkn jauh mendahului Real,dan dalam pertemaun el classico,Real dikalahkan 2-0 ditempat sendiri,aduh,kecewa betul aku....nmpkya msm ni,Real mcm tk kan mng satu kejuaraan pun,kalah kat tngan Alcorcon? dalam piala copa del rey,kalah kat tngan Lyon dalam Liga Juara Juara....dn skrng kalah kat tngan Barcelona,kat tmpt sndiri dan kat tempat lwn....nmpknya bertukar lgilah coach Real.....rumorr mngtakan Rafa Benitez atau Mourinho a.k.a special one..aku nk Mourinho sbb Rafa Benitez ngan Liverpool pun agak kurang ni kan plak nk manage superstar Real,lgpun Xabi Alonso tinggalkan Liverpool sbb Rafa....Untuk musim panas nanti aku nak Real beli bek kiri ngan sayap kiri,Ribery ataupun David Silva...Higuain aku smkn kurang yakin,slalu tenggelam dlam game penting,aku cdngkan David Villa,woi Perez kau ada baca tak pos aku ni...ok bye.

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)