Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

20 Mei 2009

3 Cara PERCUMA Untuk Belajar Perniagaan Internet!

===============================
Newsletter Daripada Majalah IM
===============================

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hi MIJI, apa khabar sekarang? Semoga berada di dalam keadaan yang
sihat dan ceria selalu untuk meneruskan kehidupan seharian kita
sebagai seorang manusia.

Baiklah pada emel kali ini saya ingin kongsikan dengan anda
beberapa cara untuk anda belajar mengenai ilmu perniagaan Internet.
Saya hanya kongsikan beberapa cara yang saya sendiri cuba dan apa
yang paling penting semuanya adalah PERCUMA.

Antara tempat yang saya belajar mengenai perniagaan Internet ialah:

=> Forum - Banyak perkara berkaitan perniagaan Internet saya
belajar daripada forum. Ini kerana di forum ini anda akan berjumpa
dengan ramai gelagat manusia dan ada di antara mereka yang
mempunyai ilmu yang sangat tinggi mengenai perniagaan Internet.

Saya banyak membaca ilmu-ilmu yang dikongsikan oleh mereka di forum
dan daripada situlah saya mula berinteraksi dengan mereka.
Alhamdulillah, ramai di antara mereka sudi untuk menjadi mentor
saya dan lebih banyak saya belajar daripada mereka. Anda boleh cari
terlampau banyak forum perniagaan Internet yang wujud sekarang.

=> Blog - Selain itu, saya juga banyak belajar daripada blog-blog
usahawan Internet itu sendiri sama ada usahawan Internet dari luar
negara ataupun usahawan Internet tempatan. Kebanyakkan mereka akan
berkongsi tip-tip berkaitan perniagaan Internet yang basic dan ini
sebenarnya sudah cukup sebagai "kick-start" bagi kita yang masih
newbie.

Paling best apabila blog tersebut berkongsi kejayaan yang
diperolehi mereka setelah menjalankan perniagaan Internet. Secara
tidak langsung, ini memberikan satu sumber inspirasi untuk saya
terus berusaha dan berusaha lagi sehinggalah berjaya mendapat
pendapatan daripada perniagaan Internet.

=> Ebook - Saya telah membaca beratus-ratus ebook percuma berkaitan
perniagaan Internet dan saya boleh katakan bahawa ia adalah satu
sumber ilmu yang bagus. Saya tahu ramai yang mempunyai tanggapan
negatif terhadap ebook tetapi percayalah bahawa bukan semua ebook
adalah tipu.

Daripada ebook-ebook percumalah saya tahu bagaimana proses
perniagaan Internet itu berfungsi dan apakah sebenarnya perniagaan
Internet yang sebenar. Dulu saya juga tidak dapat membezakan di
antara perniagaan Internet dan pelaburan haram Internet.
Alhamdulillah dengan membaca ebook percuma saya dapat membezakannya
dan selamatlah segala duit simpanan saya.

Gerun saya melihat orang lain yang tertipu dengan pelaburan haram
di Internet sehingga kehilangan puluhan ribu ringgit. Fuh, jika
puluhan ribu ringgit ini digunakan betul-betul untuk perniagaan
Internet saya rasa mereka pasti akan memiliki satu empayar
perniagaan Internet yang hebat.

Saya rasa 3 cara di atas sudah cukup untuk anda mendapat ilmu
mengenai perniagaan Internet yang diperlukan sebagai seorang
newbie. Insyallah jika anda mempunyai wang yang lebih maka laburlah
wang anda tersebut untuk menambah lagi ilmu mengenai perniagaan
Internet.

Sehingga kita berjumpa lagi!

Sekian,
Zhafran & Labanon,
Team FlareBiz,
www.MajalahIM.com

p/s: Satu sumber terbaik untuk anda belajar cara buat duit di
Internet ialah dengan membaca Majalah IM. Ya, anda boleh download
secara percuma sahaja di www.MajalahIM.com

-------------------
Makluman: Emel ini dihantar kerana anda merupakan subscriber sah
kepada MajalahIM.com. Berikut ialah butiran pendaftaran anda:

Nama: MIJI
Emel: tarmiziahmad@ymail.com
Tarikh Daftar: March 21, 2009

===============================
PERHATIAN KEPADA SEMUA PEMBACA
===============================

MajalahIM.com merupakan satu portal dimana menyediakan info
perniagaan Internet secara PERCUMA. Anda boleh mendowload Majalah
IM yang dikeluarkan setiap bulan secara PERCUMA.

Oleh itu, jika anda rasakan info yang kami berikan secara PERCUMA
ini memberi manafaat kepada anda, maka kami sangat mengharapkan
agar anda menyebarkan Majalah IM ini kepada sesiapa sahaja dengan
syarat anda tidak menjualnya.

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)