Biri Biri Dari Wayar Telefon





Jean Luc Cornec adalah orang yang mereka biri biri ni menggunakan wayar telefon,telefon yang model lama tu.Tengok ah biri-biri ni,rajin gier dia gulung wayar telefon ni buat bentuk biri-biri,bnyk lak tu........hmm,korang yang suka brergayut lelama kat telefon tu smbil sembang sembang ngan aweks atau pakwes korang blehla sambil tu cuba lak buat bentuk monyet ke guna wayar telefon....tngok jadi tak :P

Ulasan

  1. huhu kreatipnye, tp mcm takot jer kalau ada sekor

    BalasPadam
  2. -_________________- macam ni pon adaa Hahaha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KOLONEL SANDERS-PENGASAS KFC

Blog Tutorial:Aneka Gambar Untuk Header Bertukar-Tukar