Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

25 April 2010

Real Zaragoza 1-2 Real Madrid

Aku memang kaki bola walaupun aku kaki bangku haha.So entry aku kali ni berkaitan ngan kelab fevert aku cam biasala Real Madrid,aku memang tak suka Barcelona hehe.Real Madrid tinggal lagi empat game je,mintak-mintakla dia orang menang semua game.Malam tadi Real lwn Zaragoza kat Stadium Zaragoza.Sblm game pemnt Zaragoza menggangu pemain real madid kat hotel pngnpn diaorng,antara yng kena ganggu Kaka,Guti ngan Higuain.Nsb baik Real menang 2-1 wlaupun tipis,at least menang,teka siapa score?Raul dan Kaka!,kedua-dua gol berpunca dari Cristiano Ronaldo.Kaka wlaupun baru baik dari kecederaan tp tunjuk prestasi yng bagus mlhn dpt gol kmngan.Ok tu jela,bye...

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)