Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

17 Mei 2009

TIPS PERNIAGAAN- Mantapkan Pengetahuan Mengenai Perniagaan Internet...

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hi MIJI apa khabar? Saya di sini mendoakan agar anda sentiasa
sihat dan ceria dalam menempuhi kehidupan seharian.

Sekarang saya melihat traffic-jam dari pandangan tingkap bilik saya
dan saya tahu mereka semua berlumba-lumba untuk pergi kerja. Saya
pasti mereka semua ingin cepat sampai di tempat kerja masing-masing
agar tidak lambat sampai. Oh, atau dengan lebih tepat agar tidak
dimarahi oleh bos.

Saya pula sedang menulis emel kepada anda dengan tenang di atas
kerusi empuk sambil menghirup udara segar di tingkat 12 kondo di
sini. Segelas air milo panas di atas meja ini melengkapkan lagi
mood pada pagi ini sebagai seorang usahawan Internet. Sinar mentari
baru sahaja memancarkan sinarnya... oh indah sungguh pemandangan pagi
ini.

Adakah anda juga mahu menjadi seperti saya?

Untuk pengetahuan anda setiap hari ramai yang berimpian untuk
memulakan perniagaan Internet dan seterusnya menjadi kaya. Saya
tahu anda juga menyimpan impian yang sama sepertimana saya dulu.
Itu adalah satu petanda yang bagus. Malangnya hanya beberapa kerat
sahaja daripada yang menyimpan impian untuk berjaya ini mengambil
satu tindakan yang benar-benar serius.

Daripada jumlah yang mengambil tindakan pula, tidak semuanya
berjaya tetapi sekurang-kurangnya mereka ini mempunyai peluang
untuk berjaya. Mengikut statistik semasa, 94% perniagaan Internet
akan gagal pada tahun pertama. Sebenarnya kenapa mereka ini gagal?

Kebanyakkan mereka yang gagal di dalam perniagaan Internet kerana
masih belum menguasai pengetahuan perniagaan Internet sepenuhnya.
Anda mesti tahu bahawa ramai yang telah berjaya dengan perniagaan
Internet sehingga boleh mendapat pendapatan 100 kali ganda
pendapatan anda. Namun, mereka tidaklah 100 kali ganda bijak
daripada anda dan tidak pula 100 kali ganda bekerja keras dari anda.

Tetapi mereka mempunyai pengetahuan mengenai perniagaan Internet
lebih daripada anda. Mereka tahu prinsip perniagaan dan bagaimana
untuk menjana pendapatan di Internet. Apa yang paling penting ialah
mereka ini sentiasa... saya ulangi... sentiasa berusaha untuk belajar
perkara baru.

Jadi saya rasa untuk anda berjaya di dalam perniagaan Internet,
langkah pertama ialah mantapkan pengetahuan anda mengenai
perniagaan Internet. Kemudian jangan rasa diri anda sudah pandai
dan tidak mahu belajar perkara yang baru. Sebenarnya masih banyak
lagi yang kita semua belum terokai mengenai perniagaan Internet ini.

Sebenarnya, anda boleh mendapatkan ilmu mengenai perniagaan
Internet secara PERCUMA sahaja. Bukan susah pun... semua maklumat
kini dihujung jari anda! Saya rasa sampai disini sahaja emel saya
pada kali ini sebab saya pun nak turun mandi swimming pool kat
bawah ni dan Insyallah pada emel akan datang saya akan kongsikan
dengan anda bagaimana saya belajar mengenai perniagaan Internet.

Semoga berjumpa lagi!

Sekian,
Adly a.k.a Labanon,
Team FlareBiz,
www.MajalahIM.com

p/s: Saya ingin ingatkan bahawa perniagaan Internet bukanlah satu
skim cepat kaya!

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)