Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

01 Disember 2011

Komik Impian

Dalam proses untuk menyiapkan sebuah komik untuk blog 100Pelukis.Harap2 siap.Ini hanya untuk kepuasan sendiri.Aku harap boleh dapat pandangan/idea korang.Aku berimpian nak buat komik pasal blogger.

Lukisan awal dengan sedikit idea dalam kepala.Aku nak bagi tajuk My Life As A Blogger.Aku guna ms paint seratus peratus,jadi agak panjangla masa nak siapkan,nak cari idea lagi huhu.Aku tulis komik impian sebab impian tak selalunya jadi kenyataan....nak2 kalau malas tu datang haha tapi aku cuba=)Tolong bagi aku idea korang yang menarik untuk dilukis.

Post a Comment:

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)