Follo Molo (Become My Stalker And Ask Me To Stalk Back....I prefer a Yandere...)

Bored?You can play around with these line of colours for a while.....it is 100times better than PS4...because I dont have one....

17 Oktober 2010

Picture:Gua

 Crystal Cave/Gua Kristal

Crystal Cave adalah gua marmar di Sequia National Park,California. Gua ni sentiasa 9 °C (48 °F)dan hanya boleh dimasuki bersama pemandu pelancong.

Yellow Dragon Cave/Gua Naga Kuning

Yellow Dragon Cave terletak di daerah HuNan, China.

 Eisriesenwelt Cave/Gua Eisrrensenwelt

Eisriesenwelt (Perkataan German yang bermaskud “Dunia Ais Gergasi”) terletak di Werfen, Austria.Merupakan Gua Ais yang terbesar di dunia.

Waitomo Glowworm Cave/Gua Kelip Kelip Waitomo

Waitomo Glowworm Cave terletak di North Island,New Zealand, terkenal kerana dihuni  ulat kelip kelip.Ulat kelip-kelip yang dijumpai secara eksklusif di New Zealand ini bersaiz seperti nyamuk yang biasa.

Harrison’s Cave/Gua Harrison

Gua Harrison berada di Barbados, pulau yang terletak di arah timur,Caribbean.Dipercayai,Gua Harrison satu satunya gua di dunia dimana air mengalir bersama formasi seperti kristal.Gua ni mempunyai ruang yang besar,stalagmit(batu kapur yang berceranggang pada lantai gua),stalaktit(batu kapur yang meruncing ke bawah bergatungan dari bumbung gua),tasik,dan air terjun

2 ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

At the post page,this banner can be spin around ;)